-10%
Sold Out
Quick View
Penulis Jalanan by Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459682Bil. Muka surat: 320m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.3kg Sinopsis “Kalau aku jadi penulis, tak ke mana. Aku tak boleh sumbang apa-apa.”Akibat kekecewaan, Iskandar terus melupakan impiannya untuk menulis, hanya menumpukan perhatiannya terhadap pengajian...
RM32.00 RM28.80
Pelukis Jalanan By Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2016Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789832423294Bil. Muka surat: 215 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.3kg Sinopsis Jika diberi peluang berpatah balik masa, perbetulkan semuanya, mengelak kegagalan berlaku, dan hidup dengan selesa, aku akan memilih untuk tidak lakukannya. Kerana...
RM25.00 RM22.50
-10%
Sold Out
Quick View
Impian Jalanan by Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationBahasa: Bahasa MelayuBil. Muka surat: 351 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.3kg Sinopsis Orang kata melukis tak boleh jadi kaya. Tak boleh jadi jutawan. Tak apa. Biar aku cuba. Impian Jalanan merupakan kesinambungan dari dua buku sebelumnya, Pelukis...
RM33.00 RM29.70
Arkitek Jalanan by Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2017Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789832423430Bil. Muka surat: 328 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.3kg Sinopsis To be honest, aku bosan dah dengar orang cakap, “Belajarlah kerana Allah.” Setiap kali aku mengadu down, setiap kali aku mengeluh nak...
RM32.00 RM28.80
-10%
Sold Out
Quick View
Signature Jalanan By Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationBahasa: Bahasa MelayuBil. Muka surat: 320m/sFormat: PaperbackHarga: RM33.00Berat: 0.3kg Sinopsis "Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi... Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain. Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak...
RM33.00 RM29.70
Will You Love Me? A Novel by Norhafsah Hamid
Author: Norhafsah HamidPublisher: Iman PublicationYear Published: 2023Language: EnglishISBN: 9789672459675Pages: 340 pagesFormat: PaperbackPrice: RM30.00Weight: 0.35kgSynopsis“Hardship may dishearten at first, but every hardship passes away. All despair is followed by hope; all darkness is followed by sunshine.” Rumi.***Struggling to fit in all...
RM30.00 RM27.00
Berdamai Dengan Ketidakpastian by Imran Zaki
Penulis: Imran ZakiPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459644Bil. Muka surat: 255m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.4kgSinopsis“Ah, tertekan betul tengok kehidupan orang lain!”“Sampai bila aku nak hidup seorang diri macam ni?”“Mampu ke aku survive dengan gaji ni sampai hujung bulan nanti?”Ada...
RM32.00 RM28.80
Will You Stay? A Novel By Norhafsah Hamid
@cottoncandyyyyyy5 where we can find a man like Rasyid #booktok #willyoustay #bookrecommendations ♬ original sound - cottoncandyyy Author: Norhafsah Hamid  Publisher: IMAN Publication Year Published: 2021 Language: English ISBN: 9789672459132 Page: 330 m/s Format: Softcover“If you love Allah and take care...
RM30.00 RM27.00
Mendakap Kesedihan Dengan Al-Quran by Imran Zaki
View this post on Instagram A post shared by @the_book_n_me Penulis: Imran Zaki Penerbit: IMAN Publication Tahun Terbitan: 2021  Bahasa: Bahasa Melayu Genre:Motivasi Islami ISBN:9789672459286 Bil. Muka surat:222 m/s Format: Paperback Berat: 0.32 kg Synopsis: Kita sering ungkapkan kata-kata ini kepada...
RM30.00 RM27.00
Nabi ﷺ Juga Seorang Manusia by Khubaib Akhi
View this post on Instagram A post shared by IMAN Publication® (@imanpublication) Penulis: Khubaib Akhi Penerbit: IMAN Publication Tahun Terbitan: 2021 Bahasa: Bahasa Melayu Genre: Intelektual Sirah ISBN: 9789672459293 Bil. Muka surat: 320 m/s Format: Paperback Harga: RM35.00 Berat: 0.45 kg Sinopsis: Kita...
RM35.00 RM31.50
Time to Heal: A Novel by Norhafsah Hamid
@biblio_mom Time To Heal by Norhafsah Hamid. This is how it looks like in my head & took me 3 hours to create this visualisation 🤣 hope you guys like it @imanshoppe #booktok #timetoheal #booktokmalaysia #convincingyoutoreadbooksbytheirasthetics ♬ Mungkin Hari Ini...
RM30.00 RM27.00
Siapa Sangka Terjatuh Cinta by Violetfasha
Penulis: Violetfasha Penerbit: 2023Tahun Terbitan: Iman PublicationBahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459743Bil. Muka surat: 513 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.45kgSinopsisDia Mawarti. Pendiam, tak suka bergaul. Baginya yang penting, dia tak kacau hidup orang.Dia Arif. Peramah tak kena masa, ceria semedang dan bermulut manis. Kalau...
RM28.80 RM25.92
Mawaddah Ilmi Ingin Pulang By Auni Zainal
Penulis: Auni Zainal Penerbit: IMAN Publication Tahun Terbit: 2021 Bahasa: Melayu ISBN: 9789672459125 Ketebalan: 516 m/s Format: SoftcoverDia diam apabila marah.Dia diam apabila sedih.Dia diam apabila kecewa.Mawaddah Ilmi tidak tahu apa masalah dirinya. Namun, dia sentiasa pasti yang dia tak berhak...
RM30.00 RM27.00
Al-Quran Untuk Kita oleh Muzuza
Penulis: MuzuzaPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459729Bil. Muka surat: 250 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: Sinopsis“Macam mana nak rasa dekat dengan al-Quran?”“Aku nak sangat faham al-Quran, tapi tak tahu nak mula dari mana.”Sejak kecil, kita diajar yang al-Quran perlu dihormati dan dijaga,...
RM32.00 RM28.80
-10%
Sold Out
Quick View
Sayang Yang Tak Terungkap oleh Muharikah
Penulis: MuharikahPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459767Bil. Muka surat: 496m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.44kgSinopsis“Iman, please stay. You don’t have to do this to me!”“I have to leave. Until you can explain everything to me.” ***Dr. Iman Syahirah seorang wanita berdikari...
RM32.00 RM28.80
Letters to God Series (Abridged - Vol. 1) by Norhafsah Hamid
Author: Norhafsah Hamid Publisher: Iman Publication Year Published: 2022 Language: English ISBN: 9789672459385 Pages: 560 pages Format: Paperback Price: RM 35.00 Weight : 0.415kg SynopsisSarah—an introvert and a law student in England, struggling to stay true as a Muslim.Things started...
RM35.00 RM31.50
S-K-Y By Fiy Suri
RM30.00 RM27.00
S-K-Y By Fiy Suri
Pekak. Socially anxious. Anak yatim. Tak ada yang tak teruk dalam hidup seorang gadis bernama Sky. Kalau boleh, dia nak duduk di dalam bilik saja dan melukis. Tak payah pergi mana-mana. Kalau jumpa orang pun, bukan orang faham apa dia...
RM30.00 RM27.00
Letters to God Series (Abridged - Vol. 2) by Norhafsah Hamid
Author: Norhafsah HamidPublisher: Iman Publication Year Published: 2022 Language: English ISBN: 9789672459392 Pages: 470 pages Format: Paperback Price: RM 35.00 Weight : 0.36 kg SynopsisCrying doesn't mean you’re questioning God’s plan.It means that you’re human. ”Sarah—now a full-fledged lawyer, struggling...
RM35.00 RM31.50
-10%
Sold Out
Quick View
Dear Broken Soul, Return Home to God by Liyana Musfirah & Maimunah Mosli
Author: Liyana Musfirah & Maimunah Mosli Publisher: Iman PublicationYear Published: 2023Language: EnglishISBN: 9789672459750Pages: 180 pagesFormat: PaperbackPrice: RM32.00Weight:Synopsis“What’s beautiful about being broken is that you start to realise how much feelings you carry. You are introduced to the layers of emotions...
RM32.00 RM28.80
Sehingga Yang Patah Tumbuh By Aisyah Madadiy
Penulis: Aisyah MadadiyPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2022Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459354Bil. Muka surat: 395 m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.358 kgSinopsis“Kamu kata, kamu tak hidup dengan kenangan. Jadi kenapa masih terkesan dengan hal lalu?” Nawal Hamdi tekad. Kali ini dia memilih bersendirian. Dia...
RM30.00 RM27.00
-10%
Sold Out
Quick View
Terima Kasih, Luka by Hasif Rayyan
Penulis: Hasif RayyanPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459668Bil. Muka surat: 467 m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.42kgSinopsis“Aku abah dia!”“Sekarang ni baru terhegeh-hegeh nak mengaku abah. Selama ini, ada abah kisah pasal kami? Tak ada, kan?” Poji membentak, sinis.***Sejak pemergian ummi sejurus...
RM30.00 RM27.00
Pada Pahitnya Secawan Kopi by Aidil Ghazali
Penulis: Aidil GhazaliPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459651Bil. Muka surat:339m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.35kgSinopsis“Intan sedar diri sikit boleh? Fikir panjang. Kalau tak kahwin, siapa nak jaga Intan? Intan kan ....”“Saya ni kenapa, mak?”jerit Intan, tangannya menggigil.***Semenjak Intan mengetahui keadaan dirinya...
RM30.00 RM27.00
Berdua (Masih) Lebih Baik: Bagaimana Menghidupkan Perhubungan Apabila Cinta Terasa Hambar oleh Aiman Azlan &Dr Harlina Halizah Siraj
Penulis: Aiman Azlan &Dr Harlina Halizah Siraj Penerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459736Bil. Muka surat: 210 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat:Sinopsis“Kenapa kita dah tak macam dulu lagi?”“Awak cuma ada secara fizikal, tapi emosi dan fikiran di tempat lain.”Orang cakap, makin...
RM32.00 RM28.80
He Found You LOST, and Guided You by Ayesha Syahira
Author: Ayesha SyahiraPublisher: Iman PublicationYear Published: 2023Language: EnglishISBN: 9789672459699Pages: 194  pagesFormat: PaperbackPrice: RM32.00Weight:SynopsisWe have many hopes and dreams in life, and as Muslims, we’re taught that after putting in the work and the effort, we must put our trust in Allah...
RM32.00 RM28.80

Showing 1 - 24 of 31 total

You have successfully subscribed!
This email has been registered