Empayar 3: Hikayat Saka Keturunan Raja by Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2022Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459415Bil. Muka surat: 496 m/sFormat: PaperbackHarga: RM30Berat: 0.4kgSinopsisSaka raja yang diwarisi telah memberi kesaktian luar biasa kepada Sang Putera. Jijik dengan amalan syirik jurai keturunannya itu untuk kekal berkuasa, Putera Aradhana...
RM30.00 RM27.00
Empayar Hikayat Putera Tanpa Nama by Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationBahasa: Bahasa MelayuBil. Muka surat: 320m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.3kgSinopsis Ilmu agama ini umpama senjata yang boleh dimiliki sesiapa. Jika senjata itu jatuh ke tangan yang baik, akan digunakan senjata itu untuk menyerang yang jahat. Namun, jika...
RM30.00 RM27.00
Empayar 2 Hikayat Mukjizat Daripada Iblis by Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahHalaman: 488 Ribuan tahun selepas peperangan yang memusnahkan hampir keseluruhan dunia. Nusantara kembali aman di bawah naungan sultan sehingga datang mereka yang mendakwa - kekuasaan itu hasil perjanjian dengan syaitan.
RM30.00 RM27.00
Will You Love Me? A Novel by Norhafsah Hamid
Author: Norhafsah HamidPublisher: Iman PublicationYear Published: 2023Language: EnglishISBN: 9789672459675Pages: 340 pagesFormat: PaperbackPrice: RM30.00Weight: 0.35kgSynopsis“Hardship may dishearten at first, but every hardship passes away. All despair is followed by hope; all darkness is followed by sunshine.” Rumi.***Struggling to fit in all...
RM30.00 RM27.00
Will You Stay? A Novel By Norhafsah Hamid
@cottoncandyyyyyy5 where we can find a man like Rasyid #booktok #willyoustay #bookrecommendations ♬ original sound - cottoncandyyy Author: Norhafsah Hamid  Publisher: IMAN Publication Year Published: 2021 Language: English ISBN: 9789672459132 Page: 330 m/s Format: Softcover“If you love Allah and take care...
RM30.00 RM27.00
Kapal Terakhir Di Dunia Episod I by Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: IMAN PublicationBil. Muka Surat: 338Tahun Terbitan: 2021ISBN: 9789672459170Format: Paperback Sinopsis Bokor, sebuah kapal besi gergasi yang asalnya dicipta untuk menghadapi bencana hujan tahi bintang menjadi satu-satunya tempat manusia berlindung. Meski terasing daripada ancaman dunia luar, penghuninya telah dijangkiti pelbagai...
RM30.00 RM27.00
Selamat Tinggal Purnama Strain Pertama By Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationBahasa: Bahasa MelayuBil. Muka surat: 320m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.4kg SinopsisKisah seorang artis terkenal. Hidup pada zaman manusia terpaksa mengumpul ‘kredit’ yang cukup sebagai bukti mereka berhak untuk kekal hidup di muka bumi. Mereka yang gagal mencapai...
RM30.00 RM27.00
Kapal Terakhir Di Dunia Episod II by Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: IMAN PublicationBil. Muka Surat: 339Tahun Terbitan: 2021ISBN: 9789672459187Format: PaperbackSinopsis Jika ada satu sistem yang gagal berfungsi, seluruh Bokor akan turut lumpuh. Itulah yang sedang dialami Bokor – kapal gergasi berusia 571 tahun yang menjadi tempat berlindung semua...
RM30.00 RM27.00
Selamat Tinggal Purnama Strain Kedua By Teme Abdullah
Penulis: Teme AbdullahPenerbit: Iman PublicationBahasa: Bahasa MelayuBil. Muka surat: 320m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.4kg SinopsisSetelah mengejutkan peminatnya dengan pengumuman tergempar dahulu, Latif Purnama hilang daripada radar. Masyarakat tidak tahu apa yang berlaku kepadanya. Ada juga yang menyangka dia telah bersara.Hampir setahun...
RM30.00 RM27.00
Time to Heal: A Novel by Norhafsah Hamid
@biblio_mom Time To Heal by Norhafsah Hamid. This is how it looks like in my head & took me 3 hours to create this visualisation 🤣 hope you guys like it @imanshoppe #booktok #timetoheal #booktokmalaysia #convincingyoutoreadbooksbytheirasthetics ♬ Mungkin Hari Ini...
RM27.00
Siapa Sangka Terjatuh Cinta by Violetfasha
Penulis: Violetfasha Penerbit: 2023Tahun Terbitan: Iman PublicationBahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459743Bil. Muka surat: 513 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.45kgSinopsisDia Mawarti. Pendiam, tak suka bergaul. Baginya yang penting, dia tak kacau hidup orang.Dia Arif. Peramah tak kena masa, ceria semedang dan bermulut manis. Kalau...
RM28.80
Mawaddah Ilmi Ingin Pulang By Auni Zainal
Penulis: Auni Zainal Penerbit: IMAN Publication Tahun Terbit: 2021 Bahasa: Melayu ISBN: 9789672459125 Ketebalan: 516 m/s Format: SoftcoverDia diam apabila marah.Dia diam apabila sedih.Dia diam apabila kecewa.Mawaddah Ilmi tidak tahu apa masalah dirinya. Namun, dia sentiasa pasti yang dia tak berhak...
RM30.00
Sayang Yang Tak Terungkap oleh Muharikah
Penulis: MuharikahPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459767Bil. Muka surat: 496m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.44kgSinopsis“Iman, please stay. You don’t have to do this to me!”“I have to leave. Until you can explain everything to me.” ***Dr. Iman Syahirah seorang wanita berdikari...
RM32.00
Letters to God Series (Abridged - Vol. 1) by Norhafsah Hamid
Author: Norhafsah Hamid Publisher: Iman Publication Year Published: 2022 Language: English ISBN: 9789672459385 Pages: 560 pages Format: Paperback Price: RM 35.00 Weight : 0.415kg SynopsisSarah—an introvert and a law student in England, struggling to stay true as a Muslim.Things started...
RM35.00 RM31.50
S-K-Y By Fiy Suri
Pekak. Socially anxious. Anak yatim. Tak ada yang tak teruk dalam hidup seorang gadis bernama Sky. Kalau boleh, dia nak duduk di dalam bilik saja dan melukis. Tak payah pergi mana-mana. Kalau jumpa orang pun, bukan orang faham apa dia...
RM30.00
Letters to God Series (Abridged - Vol. 2) by Norhafsah Hamid
Author: Norhafsah HamidPublisher: Iman Publication Year Published: 2022 Language: English ISBN: 9789672459392 Pages: 470 pages Format: Paperback Price: RM 35.00 Weight : 0.36 kg SynopsisCrying doesn't mean you’re questioning God’s plan.It means that you’re human. ”Sarah—now a full-fledged lawyer, struggling...
RM35.00 RM31.50
Sehingga Yang Patah Tumbuh By Aisyah Madadiy
Penulis: Aisyah MadadiyPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2022Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459354Bil. Muka surat: 395 m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.358 kgSinopsis“Kamu kata, kamu tak hidup dengan kenangan. Jadi kenapa masih terkesan dengan hal lalu?” Nawal Hamdi tekad. Kali ini dia memilih bersendirian. Dia...
RM30.00
Terima Kasih, Luka by Hasif Rayyan
Penulis: Hasif RayyanPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459668Bil. Muka surat: 467 m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.42kgSinopsis“Aku abah dia!”“Sekarang ni baru terhegeh-hegeh nak mengaku abah. Selama ini, ada abah kisah pasal kami? Tak ada, kan?” Poji membentak, sinis.***Sejak pemergian ummi sejurus...
RM30.00
Pada Pahitnya Secawan Kopi by Aidil Ghazali
Penulis: Aidil GhazaliPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459651Bil. Muka surat:339m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.35kgSinopsis“Intan sedar diri sikit boleh? Fikir panjang. Kalau tak kahwin, siapa nak jaga Intan? Intan kan ....”“Saya ni kenapa, mak?”jerit Intan, tangannya menggigil.***Semenjak Intan mengetahui keadaan dirinya...
RM30.00
Rumah Tak Mesti Bahagia by Arif Zulkifli
Penulis: Arif ZulkifliPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459798Bil. Muka surat: 320 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.3kgSinopsisAbi Umi ni tak pernah faham Ain!Semua pilihan Abi dan Umi, tak pernah Ain bantah walau sekali. Setiap kali Ain suarakan keinginannya, semuanya ditentang.Sehingga ada...
RM32.00
Biar Sembuh Luka Semalam by Aidil Ghazali
Penulis: Aidil GhazaliPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2022Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459460Bil. Muka surat: 412 m/sFormat: PaperbackHarga: RM30.00Berat: 0.32kgSinopsis “Setiap orang ada sebab masing-masing. Seteruk mana pun kesalahan yang dibuat, semua orang berhak diberi peluang kedua."  Satu keputusan yang dibuat oleh Nita mengakibatkan...
RM30.00
Mengejar Mimpi Sempurna by Auni Zainal
Penulis: Auni ZainalPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2022Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459477Bil. Muka surat: 366m/sFormat: PaperbackBerat: 0.3kgHarga: RM30.00SinopsisMengisahkan tentang Khalis dan Nadiah, pemilik Diari Merah - Apabila Nadiah cuba meluahkan perasaannya ke dalam Diari merah pemberian Ilyani, sahabatnya, Nadiah tercampak ke zaman persekolahan...
RM30.00
Sampai Masa, Benci Jadi Rindu by Aiden Adi Syah
Penulis: Aiden Adi SyahPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2023Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9789672459781Bil. Muka surat: 420 m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.35kgSinopsis“Kenapa kau baik dengan aku? Let me draw the line here. Kau ni macam stranger je, faham?”Bagi Adelia, cukuplah hatinya terluka dengan keluarga yang tak...
RM32.00
Jangan Kacau Aku Boleh Tak? by Aidil Ghazali
Penulis: Aidil GhazaliPenerbit: Iman PublicationTahun Terbitan: 2024Bahasa: Bahasa MelayuISBN: 9786297665016Bil. Muka surat: 346m/sFormat: PaperbackHarga: RM32.00Berat: 0.3kgSinopsis“Eh, perempuan senget! Jangan kacau hidup aku boleh tak?”“Perempuan senget kau panggil aku?!!!”Ehsan memang pantang sekali apabila bertemu Dahlia; musuh sejatinya. Asal jumpa saja mesti bergaduh....
RM32.00

Showing 1 - 24 of 25 total

You have successfully subscribed!
This email has been registered