Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
RM33.00

Iman Publication

Signature Jalanan

Penulis: Teme Abdullah

Halaman: 306

"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.
Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...
Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain."

Customer Reviews

Based on 9 reviews
89%
(8)
11%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
S
S.Z.R.
Great job!

Amazing service. Very efficient in delivery of the books ordered. Very convenience online web page nevigation. Not to mentioned great following up emails on the ordered books delivery status. Kudos to the efficiency of the staff! I can't wait for my next purchase. Kirim salam kat Teme! 😆

W
W.S.B.W.M.

Signature Jalanan

a
a.m.y.

Fast respond n delivery. Thank you

Z
Z.M.I.
Signature Jalanan

Terbaik dari Teme

Y
Y.A.

Signature Jalanan

Sale

Unavailable

Sold Out