Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore
Signature Jalanan - Iman Shoppe Bookstore

Signature Jalanan

Regular price RM33.00 Sale price RM29.70 Save RM3.30
/
Tax included. Shipping calculated at checkout.

Only 334 items in stock!

Penulis: Teme Abdullah

Halaman: 306

"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.
Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...
Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain."
Ebook Version

Dapatkan versi ebook di Google Play.

Customer Reviews

Based on 55 reviews
95%
(52)
4%
(2)
2%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
s
s.s.
n
n.c.
A
A.S.
signature jalanan
R
R.S.
S
S.N.A.

Customer Reviews

Based on 55 reviews
95%
(52)
4%
(2)
2%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
s
s.s.
n
n.c.
A
A.S.
signature jalanan
R
R.S.
S
S.N.A.