-15%
Zoom the image with mouse

(AS-IS) Signature Jalanan By Teme Abdullah

4 In stock
RM28.05 RM33.00
Terms & conditions
customers are viewing this product

Penulis: Teme Abdullah

Halaman: 306

"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.
Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...
Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain."

Customer Reviews

Be the first to write a review
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
(AS-IS) Signature Jalanan By Teme Abdullah
You have successfully subscribed!
This email has been registered