Iman Publication Buku Signature Jalanan ISSJ
Iman Publication Buku Signature Jalanan ISSJ
Iman Publication Buku Signature Jalanan ISSJ

Signature Jalanan

Penulis: Teme Abdullah

Halaman: 306

"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi...
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.
Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu...
Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain."
+

Customer Reviews

Based on 17 reviews
94%
(16)
6%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
w
w.s.w.i.

Signature Jalanan

A
A.A.A.R.

Signature Jalanan

H
H.S.
the delivery is very fast

well pack and also good qualities of book

S
S.B.
Signature Jalanan

One of the best books that I'd read this year

S
S.S.
Signature Jalanan

Thanks writer and publisher for a nice story sharing :D .

Customer Reviews

Based on 17 reviews
94%
(16)
6%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
w
w.s.w.i.

Signature Jalanan

A
A.A.A.R.

Signature Jalanan

H
H.S.
the delivery is very fast

well pack and also good qualities of book

S
S.B.
Signature Jalanan

One of the best books that I'd read this year

S
S.S.
Signature Jalanan

Thanks writer and publisher for a nice story sharing :D .